Saturday, May 16, 2015

درس 110 : پرسش و پاسخ -عشق رومانتیک


 

 پرسش و پاسخ -عشق  رومانتیک

از یوگانی


تاریخ: 6 فوریۀ 2004
 
به  اعضای جدید توصیه می شود که دروس را از اول بخوانند زیرا ممکن است دروس قبلی پیش نیاز درس اخیر باشند .
 
 

پرسش: کدامیک ازتمرینات یوگا می تواند عشق رومانتیک نسبت به کسی را متوقف کند؟

پاسخ: اگر عشق غیر معقولی باشد،  خواهد گذشت.  اگر ( obsession) وابستگی باشد،  تمرین های روزانه که تا به حال شرح دادیم( مخصوصاً مدیتیشن) بتدریج به شما کمک می کند که آنرا به چیزی برتر متحول کنید.  اگر یک عادت جنسی باشد تحت کنترل در خواهد آمد ،  اگر تا به حال هنوزتحت کنترل نیامده است به تکنیکهایی که در دروس تانترا داده شده نگاه کنید.

Ayp Tantra Directory Free Lessons in Tantra, Meditation , Prana yama , Kundalini

اگر عشق خالص به کسی است،  من توصیه نمی کنم که آنرا متوقف کنید.  بهتر است که به آن اجازه دهید تا از طریق تمرینات نشسته،  باکتی و خدمت تؤام با عشق به ابعاد الهی گسترش یابد.

اگر کسی که شما او را دوست دارید به شما آزار می رساند،  به یاد داشته باشید که عشق واقعی عاقلانه و قوی است و می تواند "نه" بگوید.

اگر عشق شما  با بی مهری پاسخ داده می شود،  اجازه دهید که از طریق باکتی تغییر جهت دهد و گسترش یابد،  و به سوی آن دسته از اطرافیان شما که بدان نیاز دارند جریان یابد.  عشق گسترش یافته هیچ مرزی نمی شناسد و انتظار هیچ برگشتی را ندارد.

عشق رومانتیک اگر به عشق رومانتیک الهی گسترش یابد هیچ مشکلی ندارد.  روشن بینی یک رومانس (رابطه عاشقانه) تمام نشدنی الهی در درون است که عشق را به همه ی جهات  سرازیر می کند.

استاد در درون شماست.

 

No comments: